Pályázatok

 

SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02080

SZERZŐDÉS CÍME: Komplex informatikai beruházás megvalósítása az STI Kft.-nél.

SZERZŐDŐ NEVE: STI Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön

14 877 500 Ft

50,00%

 

Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás

11 902 000 Ft

40,00%

 



A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt.

Telepített: Vállalati CRM, Gyártási terület, Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzési, logisztikai terület, Pénzügyi, számviteli terület.

Felhő: Táv- és csoportmunka támogatás, Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), Munkafolyamat-irányítási rendszer (workflow), Elektronikus iratkezelési rendszer, Tudásmenedzsment specializált megoldás, Online (elektronikus) fizetési megoldás, Szolgáltatásmenedzsment.

A rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal az ügyfeleink adatait tároljuk és marketing tevékenységeket végezzük. A Pénzügyi modul és a Kontrolling, döntéstámogatás modul a teljes számlázási, pénzügyi, könyvelési tevékenységünk folyamatait lefedi. A Beszerzés, logisztika a készletekhez kapcsolódó események, folyamatok kezelését, kiszolgálását végzi. A tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A projektben a felhő modulok 22 havi bérletre kerülnek, a telepített modulokat megvásároljuk és a megvalósítás helyszínén telepítésre kerülnek. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.



A projekt befejezési dátuma: 2022.06.30.